je hebt wel wat off-road gereden neem ik aan? je moet er dan wel van profiteren he..


bakel schreefColonIk had de auto inderdaad op laten pompen bij Damen in Boxtel.
Maar als ik hem doe verlagen wil ik toch wel graag die lowering knuckles aangezien ik niet wil dat de hydrogas wordt leeggepompt, hoeveel zou dat kosten bij een garage om de lowering knuckles eronder te laten zetten?
Ohja, heb ook 2 nieuwe achterbanden besteld, toyo's.

Coen schreefColonbakel schreefColonIk had de auto inderdaad op laten pompen bij Damen in Boxtel.
Maar als ik hem doe verlagen wil ik toch wel graag die lowering knuckles aangezien ik niet wil dat de hydrogas wordt leeggepompt, hoeveel zou dat kosten bij een garage om de lowering knuckles eronder te laten zetten?
Ohja, heb ook 2 nieuwe achterbanden besteld, toyo's.
De Toyo Proxis T1-R 215-40-16?

ErikB schreefColonCoen schreefColonbakel schreefColonIk had de auto inderdaad op laten pompen bij Damen in Boxtel.
Maar als ik hem doe verlagen wil ik toch wel graag die lowering knuckles aangezien ik niet wil dat de hydrogas wordt leeggepompt, hoeveel zou dat kosten bij een garage om de lowering knuckles eronder te laten zetten?
Ohja, heb ook 2 nieuwe achterbanden besteld, toyo's.
De Toyo Proxis T1-R 215-40-16?
Ik hoop voor hem van niet, want hij heeft 15-inchers.
Ken uw klassiekers Coen.


Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.