
Sander schreefColonHet zou in ieder geval een vooruitgang zijn


PatrickT schreefColoneven een off topic vraag ( het is mijn topic, dus ik mag dat!) :
Hoe zitten de zei-knipperlichten eigenlijk vast? en hoe krijg je ze er makkelijk af? kan er wel lomp aan trekken. Maar denk niet dat dat de bedoeling is? Vraag dit i.v.m. vervanging naar witte knipperlichten![]()
Hoe ik de voor-knipperlichten uit de bumper krijg heeft bruno me nog uitgelegd dus is me al wel duidenlijk.
Grt,
Patrick

PatrickT schreefColonen dan kan je het "binnenwerk" los schroeven?

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.