
Thomas schreefColonMGF schreefColonDie bedoelde ik inderdaad, Thomas is de laaste tijd niet echt actief meer jammer genoeg..
Ik ben er nog wel hoor en ik lees alles maar had deze winter een hoop
zaken te doen en te regelen.
De komende ritten zullen we elkaar zeker weer zien hoor.![]()
Thomas

(of MK2 square spook)


Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.