Oh, dat wist ik niet, ik vond eigenlijk m'n MPi ook al redelijk hoogtoerig, tenminste ten opzichte van sedan dan....
Ja dat vind ik ook.. 120 km\h is bij mij toch al een toerental boven de 3000

Oh, dat wist ik niet, ik vond eigenlijk m'n MPi ook al redelijk hoogtoerig, tenminste ten opzichte van sedan dan....



Ik zie dat veel MGF's een andere versnellingspook hebben, de een heeft een grotere als de andere, waarom is dat zo en kan je dat makkelijk aanpassen?

bakel schreefColonOke, dankjewel...
En weet misschien iemand het verschil tussen een 96'er en een 97'er?
-Raamrubbers
-....
-....

MGF schreefColonbakel schreefColonOke, dankjewel...
En weet misschien iemand het verschil tussen een 96'er en een 97'er?
-Raamrubbers
-....
-....
- Omlijsting rondom voorraam in carosserie meegespoten
- Aangepaste deurpanelen inclusief ingebouwde tweeters
- Transparante richtingaanwijzers voor en aan de zijkant
- T-bar achter de stoelen voorzien van speakergrilles met daarachter Speakerset
- Elektrisch bedienbare spiegels
- Aangepaste middenconsole inclusief versnellingspookomlijsting
- Aluminiumkleurig verwarmings/bedieningspaneel
- Strips met MG logo op drempels bij de deuren
- Aluminium gasklep ipv plastic gasklep
- Aangepast instrumentenpaneel met onder andere aluminium kleurige instrumenten
- Andere velgen
- Andere kleuren
- ''Echt'' Logo op het stuurwiel
- Tweekleurig stuur als optie
- Licht dashboard als optie


bakel schreefColon
Heheflinke lijst,
Maar dat is toch het verschil tussen een mgf van voor 2000, en na 2000?
Want er wordt gezegt dat een mgf vanaf 97, dat daar voor 90% de kinderziektes zijn opgelost,..En ik zou graag willen weten wat die kinderziektes zijn..


Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.