Whahaha, der zijn toch wel echt kiekens op dat X-power forum. Beweren ze dat een powerbox werkt door de computer wijs te maken dat de motor koud staat, waardoor de motor meer benzine krijgt en waardoor de fan niet zou aanspringen als kwalijk gevolg. (als het zo zou werken, kan je gewoon de motor wat rijker zetten

)
anyway, stel je voor, ik heb op 2 vorige auto's zo'n powerbox gehad, er 100.000 km en meer opgezet, en nooit of te nimmer problemen gehad, wel een mooie pk-winst gekregen. Stel je voor 100.000 km, zonder fan
Ze hebben allemaal al veel gehoord van powerboxen, maar niemand heeft er ooit één getest, of niemand kent iemand die er ooit eentje getest heeft.
BTW, als het elke motor opblaast, waarom wordt het a) dan zoveel verkocht, en b) wordt er wel degelijk schriftelijke garantie gegeven, ja zelfs op de motor en c) is geen enkele garagist uit mijn klantenbestand die ik erover aansprak er tegen, integendeel. Waarschijnlijk zullen de mannen van het X-power forum meer van wagens kennen als de garagisten die ik ken. Ik zal al maar beginnen sparen voor een nieuwe MG
