Bruno schreefColonTja, sorry dat ik op dit moment even andere prioriteiten heb. Het forum is er nu al meer dan 10 jaar, dankzij mensen zoals Rick, Erik, Remco, Sander, mezelf, en en en....
We hebben er al heel veel energie ingestoken om het te krijgen tot wat het nu is. Ook het regelen van de sponsoring was iets wat ik samen met Remco o.a. op mij nam. Meguiars is iets wat ik al jaren regel trouwens ...
Waardering is soms ook leuk. En tja, iedereen staat vrij zijn steentje bij te dragen. Er zijn er die ritjes organiseren, er zijn er die het forum modereren, er zijn er die anderen helpen met technische problemen en zelfs soms bijstand. Vergeef me dus, wat mij betreft, als ik uitzonderlijk eens even geen ambitie heb om dit op mij te nemen....
We hebben allemaal een leven met een drukke professionele en privé agenda. In mijn geval is dit niet echt 2013, maar wel degelijk realiteit. Dus wat de inzet voor mgf.be betreft zal jammer genoeg 2014 - 2015 voor mij nog drukker zijn dan voorheen. Weet dat ik tot voor 3 jaar geleden geen enkel mgf.be evenement miste, en de laatste jaren alle zeilen moet bij zetten er af en toe alsnog er eens een mee te pikken....
Mea culpa, maar aan de mensen die het er moeilijk mee hebben: weet dat wij hier al jaren mee bezig waren toen de meeste onder jullie nog nooit van een mgf hadden gehoord... (voor mij starte het in 1999, alweer 15 jaar geleden)![]()
To the point :
@ Sjonnie : Stuur me even je adres, dan steek ik het in een doos en stuur het allemaal naar je op.
Bedankt bij voorbaat om dit op te nemen.
Hi Bruno,
Alle begrip voor een ieders situatie. Mogelijk had ik beter de
kunnen veranderen in Het kan zijn dat ik soms wat bruusk/direct uit de hoek kom, maar ik heb het beste voor met de mensen die zich inzetten voor dit forum.
Laat helder zijn dat ik de inzet van allen, die dit forum maken tot wat het is, uiterst waardeer. Ook ik wil mij (zo ik dat kan) inzetten om dit forum te houden zoals het is.
Laat ik in dit geval mijn steentje bijdragen door jou te ontlasten en te zorgen voor de NL distributie. Je hebt gisteren mijn PB gehad met mijn NAW en de vraag om jouw rekening nummer. Ik maak de verzendkosten direct over als ik dat nummer heb.
Excuses als mijn reactie jou ontstemt heeft. Dat was absoluut niet mijn bedoeling! Ik waardeer je kennis, aanwezigheid en inzet!!!!
Met uiterst vriendelijke groet,
Jan