







brusten schreefColonhey amnon ja zeg welmoet zeggen ivm de gaz vering als 8cliks al teveel is, kun je bedenken wat dit moet zijn bij stand 36.





brusten schreefColonHey mannen probleem opgelostdeze morgen eens bezig gehouden met meer of minder kliks op de gaz vering.heb alle 4 de dempers enkele keren anders ingesteld en ze staan nu op 2voor en 4 achter en het is stukken beter. Had er gisteren nog iets over gelezen op engels forum ook iemand die nieuwe draagarmen in combinatie met powerflex bushes en lowering pins gestoken had en heeft ook de gaz naar 2 en 4cliks moeten zetten. Eindelijk rijd hij goed zowel op slecht als goed wegdek en op verschillende snelheden. Bedankt mannen voor het helpen meedenken en goeie tips. De traktatie koffie op de 1ste rit.



Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.