

brusten schreefColonPARO1 schreefColon@Gille; HT= Hard Top.
![]()
![]()
hoe konden we hier naast kijken





Sergiosios schreefColon--*OFF Topic*--
TVR, ja kan alleen maar zeggen waauw. En zeker wat betreft de Sagaris heb in 2012 op het circuit van Zolder met deze mogen meerijden.
Helaas kregen we gelijk een zwarte vlag omdat de uitlaat teveel kabaal maakte.![]()
Ps. de TVR van me vader staat te koop als ik dat hier mag vermelden.




Gydotron schreefColonIk vind eerlijk gezegd wrappen afschuwelijk lelijk. Ik zou nog liever met een roze mini willen rondrijden dan met ene "gewrapte" MGF.
Maar wie ben ik natuurlijk.
Guido


brusten schreefColonHey sjonnie ben jij dat trouwens niet met die roze fiets![]()
![]()
Ik heb geen tat op mijn arm 
Sjonnie schreefColonbrusten schreefColonHey sjonnie ben jij dat trouwens niet met die roze fiets![]()
![]()
'Course not!Ik heb geen tat op mijn arm
![]()
Greetz,
Jan

Coen schreefColonJij fietst erachter?
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.