


Komen jullie echt bij mekaar om over de website te praten?
dus binnenkort zal het lidmaatschap wel duurder worden vrees ik

Coen schreefColonLuc schreefColon@ Demor: uw vraag wordt op de komende administratormeeting besproken. We houden u op de hoogte.
Komen jullie echt bij mekaar om over de website te praten?
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.