










amnon schreefColonVaag, en geen van de wielen heeft speling op zijn as (voor achter) of voor t.o.v. het stuur?
Tukker schreefColonVoelt hij ook raar met snel gas geven of gas los?

Carl schreefColonamnon schreefColonVaag, en geen van de wielen heeft speling op zijn as (voor achter) of voor t.o.v. het stuur?
Hoeveel speling denk je te hebben met nieuwe lagers, nieuwe kogelgewrichten en een nieuw stuurhuis?



Dergelijke speling zou direct aan het licht gekomen zijn op de uitlijning, men controleert dit door de reactie te testen van beiden wielen. De test was perfect. - bedankt voor het meedenken!amnon schreefColonNiet, maar dat is een aanname, heb je gecontroleerd? Met name wanneer de voorwielen bewogen worden of je dat meteen in het stuur voelt...
crazywolf schreefColonWelk merk van banden ligt er eigenlijk op?
Je hebt toevallig geen setje velgen+banden liggen voor even te vergelijken?
achteraan 7 minuten toe in per wielTukker schreefColonWelk uitlijning instelling heb je gekozen?
Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.