Dit is wat ik heb gekregen:

Natuurlijk wel 2x alles
1= de lens met reflector, hier zit een stekkertje aan (geen idee waarvoor die is) deze pas perfect in een stekkertje van de kabelboom (6) die er bij zit
2= is de xenon lamp, hier komen 2 stekkertjes uit (blauw/rood) en deze moeten in de ballasten (3) , waar dezelfde stekkers op zitten. (blauw/wit)
3= Ballast, deze heeft een grote stekker welke ik vermoed dat ie naar de grote kabelboom (6) moet, maar hij pas ook op de extra stekker die bij de xenon lamp zit.(die met die rood zwarte uiteinde)
4= een van de 2 uiteindes van de kabelboom, hier zit een grote stekker op die in de ballast past. Hier zit ook die stekker die in de reflector lens past en een zwarte, vermoed aarde stekker.
5= Een rode + kabel met een 25 zekering, je kan ook als je goed kijkt een blokje zien met 3 polen wat lijkt op een relais schakelaar
6= 12v Wiring Harness Controller
als ik alles zo aan sluit lijkt het logisch, alleen snap ik niet waarvoor dat stekkertje is bij de xenon lamp, die met 2 losse zwart/rode mannetjes aan de ene kant en een 2 polige grote stekker aan de andere kant, deze hangt er een beetje voor aap bij.
Ik ben niet zo met vakjargon op elektrisch, dus als je mij niet snapt sorry

Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.