door Bruno » di jan 03, 2012 12:41 am
Even tussen beiden komen : Beiden hebben gelijk !
Tom : Je mag uiteraard vragen stellen, die wij als medeforummers helpen oplossen. Daar is dit forum immers voor.
Remco : Begrijp ik ook helemaal, omdat tegenwoordig veelal eerst 10 blz vol worden gepost, en men dan pas de moeite doet om eens zelf eerst een diagnose te stellen. Een enginebay open gooien kan iedereen, en dikwijls zie je dan de oorzaak van het probleem reeds, waardoor het topic plots overbodig wordt. Problemen van dit kaliber, zijn immers moeilijk de diagnosteren (is dat een goed woord ?) vanop afstand. Resultaat is dat je een topic vol giswerk krijgt, waar je verder niks mee bent. Dus eerst zelf even kijken, meer info verzamelen en dan posten, zoals Tom deed met die laatste foto bv.
Niks aan de hand dus verder. Tom probeert een oplossing te zoeken, Remco probeert het forum overzichtelijk te houden.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer