




BlackFox schreefColonEn deze morgen was het weer prijs....
De afgelopen dagen totaal geen last gehad, ook niet na langer stilstaan. Wel de hele tijd rustig gereden.
Gisterenavond nog even weggeweest en goed doorgereden, deze morgen de eerste seconden had ik weer een 3 cilinder

ovi schreefColonschrokke schreefColonOranje leunt dicht aan tegen roest bruin maar ik lees verder geen symptonen van een lekkende koppakking.
Koppakdichting is meestal op 1 cilinder en dan is meestal de bougie zwart!


schrokke schreefColon@ Blacfox,
Als je verder geen last ondervind wacht dan gewoon nog een tijdje af en hou het koelwaterpeil goed in 't oog. Als dat niet meer zakt heeft het niets met lekkage te maken en kun je dat al uitsluiten.

ovi schreefColon nog nooit een koppaking gehad die op de 4 bougies water had binnen gelaten dus...

BlackFox schreefColonschrokke schreefColon@ Blacfox,
Als je verder geen last ondervind wacht dan gewoon nog een tijdje af en hou het koelwaterpeil goed in 't oog. Als dat niet meer zakt heeft het niets met lekkage te maken en kun je dat al uitsluiten.
That's the plan





schrokke schreefColon
Uiteindelijk vind ik dat plastic inlaatspruitstuk toch een spijtige zaak aan de MPI.
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.