schrokke schreefColonArjan schreefColon Jammer dat het me weer een rib uit mijn lijf gekost heeft
Een nieuwe alternator dan?
Yup, een gereviseerde.

schrokke schreefColonArjan schreefColon Jammer dat het me weer een rib uit mijn lijf gekost heeft
Een nieuwe alternator dan?

Ultimate schreefColonErikB schreefColonovi schreefColonVoor mijn Alpine A310 V6
In m'n kinderjaren DE sportauto voor mij.
In mijn jaren onbekend, ik moest hem googlen

Arjan schreefColonschrokke schreefColonArjan schreefColon Jammer dat het me weer een rib uit mijn lijf gekost heeft
Een nieuwe alternator dan?
Yup, een gereviseerde.

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.