Powerman schreefColonJe hebt de 1 na laaste Bruce , ik heb net de laaste besteld.
Wat ik zo een beetje heb begrepen over de Phoenix is dat dit geen uitlaatje voor de eerste de beste lollie likker is maar gewoon de meest ultieme uitlaat om onder je MG te hebben en is maar voor weinig liefhebbers weggelegd daar het een zeer prijzig collectors item is en onder de MG freaks zeer geliefd en begeerd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil echt niemand de ogen uitsteken hoor , maar had gewoon het geluk om de echt aller laatste Phoenix in mn bezit te krijgen.![]()
![]()
Laatste? ... de Trevor Taylors waren dat ooit ook







wanneer zie ik em in de "te koop" sectie ? ben misschien geinteresseerd in .... de Rolls Royce