Als je alleen maar gaat zeuren over prijzen hier, dan zit je beter bij de budget-club. Al denk ik niet dat je op de MG zo heel veel kunt besparen wat onderdelen betreft, wel dan?
Ik denk dat het bij de MG een zaak van veel besparen is. Je koopt iets wel, of gewoon niet. Alleen op zaken zoals oa banden kan je gaan besparen, maar daar kom je zelf wel achter naar verloop van tijd.
Ik ben het helemaal met je eens Bruno dat het zeker uitgesloten moet zijn dat MG een soort van aftermarket, lelijk pimp iets gaat worden. Dat het vooral een mooi exclusief hoogwaardig merk mag blijven, voor zover het nog is.

