


RemcovanKuilenburg schreefColonIk zie weer een knutsel dag aankomen op de Berg of niet Bruno![]()
Als dat gaat gebeuren dan ben ik er zeker bij. Bruce jij ook?


Bruno schreefColonWel iets meer werk dan het plaatsen van pins, dus minder doorgangen per dag uiteraard. T'zou sneller gaan met een andere brug in ieder geval, maar voor de rest geen probleem hoor ! Altijd welkom.

Bruno schreefColonWel iets meer werk dan het plaatsen van pins, dus minder doorgangen per dag uiteraard. T'zou sneller gaan met een andere brug in ieder geval, maar voor de rest geen probleem hoor ! Altijd welkom.



Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.