RemcovanKuilenburg schreefColonGrote onzin en broodje aap verhaal. Ik ga zonder de splitter gemakkelijk naar de 210 en heb totaal niet het gevoel dat ik er een nodig heb. Ten eerste vind ik een splitter totaal niet staan onder een f (sorry persoonlijke mening) en hoe vaak rij je nu 210? Maar dat is een discussie die we al vaker hebben gehad hier![]()
Helemaal geen onzin, en zeker geen broodje aap verhaal. Dat je eigen F, zonder splitter, stabiel is op hoge snelheden kan best zijn, dat betekent alleen maar dat je ook een goede F hebt. Dat een splitter echter niet een significante verbetering is, is een ander verhaal. Ik verzeker je, dat met een splitter op je wagen, je versteld zou staan van de extra verbetering die je dan voelt. Ik heb al zoveel F'jes gereden, en echt, het verschil is zo overduidelijk, en daar bedoel ik niet mee, dat zonder splitter een F slecht zou rijden, integendeel.
Dat je een splitter niet mooi vind, is uiteraard een ander verhaal en heeft eerder te maken met smaak. Als we het over extra baanvastheid hebben, hebben we het niet over smaak, maar over feiten.
Maar ik veronderstel dat je dat eigenlijk ook bedoelt....




