De prijs is € 499,= en de verzendkosten inclusief verzekering zijn € 25,= naar Nederland.





Bruce schreefColonAd, je eerste groupbuy.. zet hem op..





Bruno schreefColonJe kan er toch gewoon meer bestellen en je moet toch helemaal niks meer extra van de prijs krijgen. Ik vraag me af via welke weg je de uitlaten hebt gekregen, dat ze goedkoper zijn dan bij Mike, goed gedaan, dat wel. Wij doen het louter als vriendendienst zonder er zelf één voor onszelf nodig te hebben en zonder er een euro aan te verdienen. Als iedereen zelfstandig op zoek gaat vind ik dat helemaal geen probleem, maar waarom ons dan de moeite laten doen. Nogmaals, we doen dit louter als service voor het forum, dus Ad, bestel er gewoon enkele extra, nu je toch een bestelling plaatst. Je hebt iedereen nu toch gek gemaakt met die prijs, een prijs die wij niet kunnen waarmaken. 1 of meerdere bestellen is toch geen probleem, als je dan toch een Daytona moet bestellen voor jezelf. Wij moeten dat niet !


Brooklands schreefColon. Na de laatste afhakers was voor mij eigelijk de groepsaankoop van de baan, anders gezegd: mislukt. Hierna, enkele dagen geleden ben ik pas zelf op zoek gegaan.


Bruno schreefColonJammer dat niet iedereen diezelfde inzet wil plegen voor dat groepsgevoel.![]()
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.