door Carl » zo sep 30, 2012 6:54 pm
Net op de A12 richting Antwerpen een dikke ferrari voor me gehad die wel wou spelen.
Niet echt kans gehad om iets te kunnen bewijzen, ik voluit en de ferrari ging voorbij als een raket. kan nochtans niet echt zeggen dat het traag ging want ik ging toch naar de 200 toe. Stefke heeft er een fijn filmpje van hoe de wagen klinkt in de bevrijdingstunnel. Voor de eventuele meelezende armen der wet : die 200 gaat uiteraard over toeren per minuut hé
't was de eerste keer dat ik werd uitgedaagd in mijn lange F carriere en toegeven, 't was erg tof.
Uiteraard is de F relatief snel, maar je moet wel tegen de toerentalbegrenzer aan durven rijden, als je al schakelt bij 3 of 4000 tpm dan snap je het niet, je mist dan ook de correcte soundtrack.
Na vandaag ben ik wel definitief toe aan een motorupgrade en misschien een andere manier om het toekomstige vermogen op de achterwielen te stabiliseren.
Wordt vervolgd, maar er is nog tijd zat, al zijn er al wel die iets weten van wat er op stapel staat.

MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
todo: genoeg voor de volgende jaren .
Save nature ! Drive a GREEN car!