Ik heb woensdag mijn f-je weer opgehaald uit kollum.
Bleek wel de computer te zijn die de problemen veroorzaakte.
Gelukkig had hij nog een goede gebruikte liggen, dus was alles bij elkaar voor €450,- weer klaar.
€350,- voor de computer + montage
€40,- voor het halen van de auto
€60,- voor het afstellen van de vering
Hij staat er nu niet meer bij als een jeep, en rijd ook stukken beter zo
Ik heb er nu 2 dagen in kunnen rijden zonder problemen.
Nu hopen dat dit zo blijft, aangezien het mooie weer er weer aankomt en het toch wel erg lekker rijden is met open kap
Iedereen bedankt voor de reacties, heb daardoor zelf een aantal dingen kunnen uitsluiten.