BUTTON_POST_REPLY 31 berichten
mooie vorm van zetels
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » di maart 22, 2005 6:30 pm

    De vorm van Jupilers zetels is best OK, de kleur daarentegen... Je zou voor minder je ramen een tintje geven :lol:
    Persoonlijk geef ik Sander gelijk, het donkere kleur is mooier dan het licht beige.
BUTTON_POST_REPLY 31 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten