door ErikB » ma maart 14, 2005 12:58 am
Maar jongens toch.... wat gaan we nog allemaal krijgen ?
1) Om positief te beginnen: de striping langs de zijkant met het optische effect van het wit en groen is wel knap, maar toch een "no-go" voor mij. 't Is een extra dimlensie maken die er niet is, gewoon door spuitwerk. Onder het moto: als het er niet is, moet je het ook niet spuiten.
2) Als je voor een sportieve auto gaat (kleurcombinatie, velgen, e.d. doen dit vermoeden), dan neem je geen striping met krullen en tierlantijntjes.
3) De voorkant vind ik niet echt geslaagd... 'k Mis iets, en 't is niet de badge.
4) Achteraan: er had gerust een Trophy spoiler in 't groen op gemogen. En inderdaad, zoals Sander aangeeft: de uitlaten moeten in 't zwart zitten.
5) Velgen zijn wel mooi.... maar niet echt geschikt voor een TF ('t Is nogal kaal wat er achter zit).
MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)