door Bruno » di feb 09, 2010 10:11 pm
Gisteren na enkele maanden de F nog eens uit zijn bed gehaald.
In het begin een beetje getik (zie ander topic), maar starten deed hij als een zonnetje. Ik heb er bijna 100 km mee gedaan en tussen de smog alarmen door hem nog eens goed de sporen gegeven. Man, wat is het toch een plezier hem de sporen te geven in wat op- en afritten en op de E19 nog wat hernemingen ten beste te geven zwaar ten spijt van menig Dieselrijder.
Jaja hij is nog steeds snel, steenhard, spartaans.... I love it !
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer