BUTTON_POST_REPLY 36 berichten
Barst in raam MGTF
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » di feb 02, 2010 11:57 pm

    Bruce schreefColonEcht? nou dan zal ik mijn voorwaarden er ook eens op nalezen...


    Volgens mij als er een scheur in de voorruit zit, dan kan je deze ook kostenloos laten vervangen. Vandaag is er een nieuwe voorruit in de auto van mijn pa gekomen, omdat er een scheur in zat. Kosten € 0,-.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » wo feb 03, 2010 12:06 am

    Bruce schreefColon
    ErikB schreefColon Heb al eens een voorhuid laten vervangen omwille van een sterretje.


    :lol: :lol: :lol: Sorry, kon het niet laten....


    Beter een ster in je ruit dan een ruit in je ster :lol:
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • schrokke
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON do dec 18, 2008 10:06 pm
    WoonplaatsCOLON Kontich

    door schrokke » wo feb 03, 2010 9:37 pm

    Bruno schreefColonIk ken hem, t'is een klant van mij. Wel een beetje een rare vlegel, maar hij zal best goed werk afleveren....


    Ik ken hem niet persoonlijk, maar ik weet dat hij scherp van prijs is.
    Ik plakte mijn ruiten ook altijd zelf, maar toen ik zijn prijs hoorde heb ik besloten om in 't vervolg naar hem te gaan. Is maar een klein verschil tov zelf een nieuwe plaatsen.

    Ik zeg nu niet dat je naar daar moet gaan, maar eens informeren kan toch geen kwaad he.

    Autoruitencentrale - Konigin Astridlaan 44A - Kontich Tel:03 457 67 44
    groetjes Herman
    MGF MPI '97 BRG
  • Blue Maniac
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 69
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 12:52 pm
    WoonplaatsCOLON Oostzaan

    door Blue Maniac » vr feb 26, 2010 9:27 pm

    Niet dat iemand er iets aan heeft maar gisteren heeft mijn fje aan nieuw voorruit gekregen, slecht onderhoud en de aanhoudende kou laat Nederlandse wegen niet ongemoeid.
    Als je van je wagen houdt blijf dan zeker niet kijken :( het raam zat zo verschrikkelijk vast dat er twee zaagbladen gesneuveld zijn en uiteindelijk slechts met zeer brute kracht het raam los kwam. Volgens de monteur was het (monsterkit) hun vertaling voor %$#@%$ kit.
    Na de boel schoon te hebben gemaakt is de complete voorstijl voorzien van een goede laag primer alvorens de kit er op ging.
    Nu in het bezit van een streeploos raam (de oude was volledig ingesleten door slechte wissers) zie ik alles weer glashelder.
    Kosten; eigen risico van € 75.00 lang leve de verzekering. :applaus:


    Later....
    To boldly go where no MGf has gone before.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » za feb 27, 2010 10:09 am

    Primer ??
    Oh nee, ze gebruikte dus een polyurethaan kit dan, beetje voorbij gestreeft toch...

    En eh, door 90% van de garagisten verkeerd gebruikt, maar primer is geen roestweerder .... Ik hoop dus dat de ruitsponning geen roestverschijnselen gaat vertonen binnen 5 jaar of zo...
    Laatst bijgewerkt door 1 op Bruno, in totaal 0 keer bewerkt.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Blue Maniac
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 69
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 12:52 pm
    WoonplaatsCOLON Oostzaan

    door Blue Maniac » za feb 27, 2010 10:50 am

    Geen nood hier, de raamstijlen zijn eerst behandeld met een roestweerder en vervolgens geprimerd alvorens de sikaflex werd aangebracht.
    Er was trouwens geen spoortje roest te bekennen aan de f uit 1996 en tijdens het verwijderen van het oude raam is er niets beschadigd, puur preventief dus. De mannen hadden lol in de f en dan doen ze graag iets extra.


    Later...
    To boldly go where no MGf has gone before.
BUTTON_POST_REPLY 36 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten