


Remieme schreefColonmoto-build heeft mijn nieuwe voorbumper geleverd.
Besteld rond de feestdagen. Kreeg een mailtje dat hij hem eindelijk binnen had en asap zou verzenden. Na 2 weken niks ontvangen. Na een mailtje was het antwoord dat hij nog steeds geen transporteur had gevonden en het was glad...
Pas nadat ik hem een ultimatum stelde (binnen 1 week leveren of ik zou mijn centen via paypal terugtrekken) lag de bumper wel 3 dagen later op de stoep.
Kwaliteit en pasvorm zwaar onder de maat! In maart zal deze bumper verzaagd gaan worden en gemodificeerd om deze spanningsvrij te kunnen monteren.
Mijn advies: geen Moto-build!!!




D.B.C. schreefColonRemieme schreefColonmoto-build heeft mijn nieuwe voorbumper geleverd.
Besteld rond de feestdagen. Kreeg een mailtje dat hij hem eindelijk binnen had en asap zou verzenden. Na 2 weken niks ontvangen. Na een mailtje was het antwoord dat hij nog steeds geen transporteur had gevonden en het was glad...
Pas nadat ik hem een ultimatum stelde (binnen 1 week leveren of ik zou mijn centen via paypal terugtrekken) lag de bumper wel 3 dagen later op de stoep.
Kwaliteit en pasvorm zwaar onder de maat! In maart zal deze bumper verzaagd gaan worden en gemodificeerd om deze spanningsvrij te kunnen monteren.
Mijn advies: geen Moto-build!!!
Dus het advies om niet te doen?
Maar bij veel bumbers bij vele auto's en merken heb je verschillen dat je het zelf nog op maat moet maken dit had ik met mn MX-3 ook met een voorbumper.
Maar bij een spoiler zou er tog weinig aan pasvorm mis kunnen zijn?
De prijs is idd wel veel meer dan bij andere aanbieders, maar voor een goede servise heb ik het daar wel voor over.
Cheers

Bruce schreefColonNog steeds geen reactie van 49?
Hou je een beetje bij wat de interesses zijn hier op het forum?
Prijs afhankelijk hebben Rick en ik interesse in de Side air intakes.

Blue Maniac schreefColon
Het is jammer dat er zulke slechte ervaringen zijn met www.M-99.co.uk deze is in de prijs wel erg gunstig.

Bruce schreefColonZou het niet mogelijk zijn om daar een bestelling af te halen, maar dan de vraag; komt iemand daar binnenkort in de buurt?


Blue Maniac schreefColonTot op heden nog geen reactie van fortynine, echter ik zag dat hij inmiddels de MG TF Trophy Rear Boot Spoiler weer aanbood. Ik heb dus voornemens om deze toch te gaan bestellen samen met MGF Trophy 160 Front Spoiler.
Om dit te combineren met meerdere liefhebbers kun je nu dus alleen maar besparen op de verzendkosten. Als er dus nog geïnteresseerden zijn werk dit bijna alleen als je dicht bij elkaar woont.
Ik wil juist bij fortynine bestellen vanwege de goede ervaringen van andere mensen op dit forum. Helaas heeft hij alleen niet de intake's.

D.B.C. schreefColonBlue Maniac schreefColonTot op heden nog geen reactie van fortynine, echter ik zag dat hij inmiddels de MG TF Trophy Rear Boot Spoiler weer aanbood. Ik heb dus voornemens om deze toch te gaan bestellen samen met MGF Trophy 160 Front Spoiler.
Om dit te combineren met meerdere liefhebbers kun je nu dus alleen maar besparen op de verzendkosten. Als er dus nog geïnteresseerden zijn werk dit bijna alleen als je dicht bij elkaar woont.
Ik wil juist bij fortynine bestellen vanwege de goede ervaringen van andere mensen op dit forum. Helaas heeft hij alleen niet de intake's.
Dus je hebt het gewoon aangeklikt en gekocht en betaald op ebay? Op de hoop dat ie het verstuurd, terwijl je via de mail niets van hem gehoord heb?
Cheers

Blue Maniac schreefColonD.B.C. schreefColonBlue Maniac schreefColonTot op heden nog geen reactie van fortynine, echter ik zag dat hij inmiddels de MG TF Trophy Rear Boot Spoiler weer aanbood. Ik heb dus voornemens om deze toch te gaan bestellen samen met MGF Trophy 160 Front Spoiler.
Om dit te combineren met meerdere liefhebbers kun je nu dus alleen maar besparen op de verzendkosten. Als er dus nog geïnteresseerden zijn werk dit bijna alleen als je dicht bij elkaar woont.
Ik wil juist bij fortynine bestellen vanwege de goede ervaringen van andere mensen op dit forum. Helaas heeft hij alleen niet de intake's.
Dus je hebt het gewoon aangeklikt en gekocht en betaald op ebay? Op de hoop dat ie het verstuurd, terwijl je via de mail niets van hem gehoord heb?
Cheers
Ik heb nog helemaal niets gedaan, maar we hebben het hier niet over de dubieuze leveranciers maar een bedrijf waar wel (buiten hun mailgedrag) goede ervaringen zijn door ander forumleden. En betalen via Pay-pal geeft ook zekerheid, dit tot tegenstelling van alle andere aanbieders waar je alleen met creditkaart kunt betalen. Maar communiseren met Engeland blijft altijd lastig, de een moet je juist mailen en de ander weer bellen. Jammer genoeg lukt het mailen niet, ervan uitgaande dat ik de juiste gegevens heb.
Ik zou al eerder besteld hebben ware het niet dat hij de TF Trophy Rear Boot Spoiler niet meer op ebay had staan.
Ik ga er vanuit dat je afhaakt?
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.