Spoiler
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » di feb 02, 2010 5:13 pm

    Een extra setje airintakes kost niet veel. Ik heb ook een extra setje en die zwart gespoten. De originele liggen veilig opgeborgen in de kast.

    Ik zit er ook al langer aan de denken om de airscoops te kopen om te kijken hoe het staat.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » di feb 02, 2010 6:49 pm

    heb je gelijk in, maar ik heb nog een viper luchtfilter liggen en die zou dan wel veel meer lucht krijgen, leuke test om eens te proberen.

    Maar 35 pond voor twee stukjes plastic die ook nog gespoten moeten worden vind ik dan weer te gek worden voor gewoon een test.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    door D.B.C. » di feb 02, 2010 9:03 pm

    Remieme schreefColonmoto-build heeft mijn nieuwe voorbumper geleverd.

    Besteld rond de feestdagen. Kreeg een mailtje dat hij hem eindelijk binnen had en asap zou verzenden. Na 2 weken niks ontvangen. Na een mailtje was het antwoord dat hij nog steeds geen transporteur had gevonden en het was glad...

    Pas nadat ik hem een ultimatum stelde (binnen 1 week leveren of ik zou mijn centen via paypal terugtrekken) lag de bumper wel 3 dagen later op de stoep.

    Kwaliteit en pasvorm zwaar onder de maat! In maart zal deze bumper verzaagd gaan worden en gemodificeerd om deze spanningsvrij te kunnen monteren.

    Mijn advies: geen Moto-build!!!


    Dus het advies om niet te doen?
    Maar bij veel bumbers bij vele auto's en merken heb je verschillen dat je het zelf nog op maat moet maken dit had ik met mn MX-3 ook met een voorbumper.
    Maar bij een spoiler zou er tog weinig aan pasvorm mis kunnen zijn?
    De prijs is idd wel veel meer dan bij andere aanbieders, maar voor een goede servise heb ik het daar wel voor over.

    Cheers
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » wo feb 03, 2010 12:08 am

    voor de service moet je het zeker niet doen.

    het was niet alleen de slechte pasvorm. ook de kwaliteit van de bumper laat te wensen over. Het was bijvoorbeeld zeer goed te zien dat de bumper uit 3 onderdelen was samengesteld. Als de kwaliteit van al hun produkten zo is...
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » wo feb 03, 2010 6:33 am

    toch altijd vervelend als je er achter moet komen dat je iets anders hebt gekocht dan je dacht, nooit zo toch al een deel van de lol weg.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » do feb 04, 2010 11:14 am

    Nog steeds geen reactie van 49?

    Hou je een beetje bij wat de interesses zijn hier op het forum?

    Prijs afhankelijk hebben Rick en ik interesse in de Side air intakes.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » do feb 04, 2010 11:50 am

    Ik heb zojuist voor 10 GBP een extra setje air intakes gekocht... leuk projectje...
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • LEBLAR
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 762
    GeregistreerdCOLON vr feb 13, 2009 8:45 pm
    WoonplaatsCOLON Sibculo

    door LEBLAR » do feb 04, 2010 6:09 pm

    D.B.C. schreefColon
    Remieme schreefColonmoto-build heeft mijn nieuwe voorbumper geleverd.

    Besteld rond de feestdagen. Kreeg een mailtje dat hij hem eindelijk binnen had en asap zou verzenden. Na 2 weken niks ontvangen. Na een mailtje was het antwoord dat hij nog steeds geen transporteur had gevonden en het was glad...

    Pas nadat ik hem een ultimatum stelde (binnen 1 week leveren of ik zou mijn centen via paypal terugtrekken) lag de bumper wel 3 dagen later op de stoep.

    Kwaliteit en pasvorm zwaar onder de maat! In maart zal deze bumper verzaagd gaan worden en gemodificeerd om deze spanningsvrij te kunnen monteren.

    Mijn advies: geen Moto-build!!!


    Dus het advies om niet te doen?
    Maar bij veel bumbers bij vele auto's en merken heb je verschillen dat je het zelf nog op maat moet maken dit had ik met mn MX-3 ook met een voorbumper.
    Maar bij een spoiler zou er tog weinig aan pasvorm mis kunnen zijn?
    De prijs is idd wel veel meer dan bij andere aanbieders, maar voor een goede servise heb ik het daar wel voor over.

    Cheers


    Daar staat tegenover dat mijn ervaring met Moto-Build gewoon goed is. Mijn (en kevin's) splitter komt daar vandaan. Ook heb ik daar de PU-bussen gekocht met een perfecte pasvorm en vele malen goedkoper dan wie dan ook. De scoops liggen nog in de doos. Passen goed maar wachten op de aanpassing van de resonantiebox.
    Ronald Leblanc
    1996 MGF VVC Pearlescent FlameRed (inderdaad, niet origineel)
    Mod's: Tenza open air filter, Leer stuur, Toyo Proxes T1R, PU bushes achter, KH-splitter, Windscreen, EBC Grooved discs + greenstuff blokken rondom, 80th interieur, 52mm TB, LLW kit, SS coolant pipes, alu radiator
    Upcomming: PU bussen voor.
    Next: Cool-air induct Tenza.
  • Blue Maniac
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 69
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 12:52 pm
    WoonplaatsCOLON Oostzaan

    door Blue Maniac » vr feb 05, 2010 9:15 am

    Bruce schreefColonNog steeds geen reactie van 49?

    Hou je een beetje bij wat de interesses zijn hier op het forum?

    Prijs afhankelijk hebben Rick en ik interesse in de Side air intakes.


    Nu inmiddels voor de derde keer gemaild en nu ook naar het adres welke je mij had gegeven. Helaas nog steeds geen enkel respons.
    Als je de prijzen met moto-build vergelijkt is deze wel heel erg duur, ik had moto-build ook al opgeslagen maar links laten liggen vanwege de prijsvorming.

    Het is jammer dat er zulke slechte ervaringen zijn met www.M-99.co.uk deze is in de prijs wel erg gunstig.
    Ik wacht 49 nog even af en trek dan mijn plan. Misschien zijn ze wel met vakantie.
    To boldly go where no MGf has gone before.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » vr feb 05, 2010 9:19 am

    Blue Maniac schreefColon
    Het is jammer dat er zulke slechte ervaringen zijn met www.M-99.co.uk deze is in de prijs wel erg gunstig.


    Zou het niet mogelijk zijn om daar een bestelling af te halen, maar dan de vraag; komt iemand daar binnenkort in de buurt?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • LEBLAR
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 762
    GeregistreerdCOLON vr feb 13, 2009 8:45 pm
    WoonplaatsCOLON Sibculo

    door LEBLAR » vr feb 05, 2010 1:53 pm

    Bruce schreefColonZou het niet mogelijk zijn om daar een bestelling af te halen, maar dan de vraag; komt iemand daar binnenkort in de buurt?


    In April ben ik sowieso weer in de UK. Ligt op de weg van Hull naar Arlesey. Dus mogelijkheden zijn er.
    Ronald Leblanc
    1996 MGF VVC Pearlescent FlameRed (inderdaad, niet origineel)
    Mod's: Tenza open air filter, Leer stuur, Toyo Proxes T1R, PU bushes achter, KH-splitter, Windscreen, EBC Grooved discs + greenstuff blokken rondom, 80th interieur, 52mm TB, LLW kit, SS coolant pipes, alu radiator
    Upcomming: PU bussen voor.
    Next: Cool-air induct Tenza.
  • Blue Maniac
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 69
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 12:52 pm
    WoonplaatsCOLON Oostzaan

    door Blue Maniac » zo feb 07, 2010 11:13 am

    Tot op heden nog geen reactie van fortynine, echter ik zag dat hij inmiddels de MG TF Trophy Rear Boot Spoiler weer aanbood. Ik heb dus voornemens om deze toch te gaan bestellen samen met MGF Trophy 160 Front Spoiler.
    Om dit te combineren met meerdere liefhebbers kun je nu dus alleen maar besparen op de verzendkosten. Als er dus nog geïnteresseerden zijn werk dit bijna alleen als je dicht bij elkaar woont.
    Ik wil juist bij fortynine bestellen vanwege de goede ervaringen van andere mensen op dit forum. Helaas heeft hij alleen niet de intake's. :cry:
    To boldly go where no MGf has gone before.
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    door D.B.C. » zo feb 07, 2010 1:28 pm

    Blue Maniac schreefColonTot op heden nog geen reactie van fortynine, echter ik zag dat hij inmiddels de MG TF Trophy Rear Boot Spoiler weer aanbood. Ik heb dus voornemens om deze toch te gaan bestellen samen met MGF Trophy 160 Front Spoiler.
    Om dit te combineren met meerdere liefhebbers kun je nu dus alleen maar besparen op de verzendkosten. Als er dus nog geïnteresseerden zijn werk dit bijna alleen als je dicht bij elkaar woont.
    Ik wil juist bij fortynine bestellen vanwege de goede ervaringen van andere mensen op dit forum. Helaas heeft hij alleen niet de intake's. :cry:


    Dus je hebt het gewoon aangeklikt en gekocht en betaald op ebay? Op de hoop dat ie het verstuurd, terwijl je via de mail niets van hem gehoord heb?

    Cheers
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
  • Blue Maniac
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 69
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 12:52 pm
    WoonplaatsCOLON Oostzaan

    door Blue Maniac » zo feb 07, 2010 3:48 pm

    D.B.C. schreefColon
    Blue Maniac schreefColonTot op heden nog geen reactie van fortynine, echter ik zag dat hij inmiddels de MG TF Trophy Rear Boot Spoiler weer aanbood. Ik heb dus voornemens om deze toch te gaan bestellen samen met MGF Trophy 160 Front Spoiler.
    Om dit te combineren met meerdere liefhebbers kun je nu dus alleen maar besparen op de verzendkosten. Als er dus nog geïnteresseerden zijn werk dit bijna alleen als je dicht bij elkaar woont.
    Ik wil juist bij fortynine bestellen vanwege de goede ervaringen van andere mensen op dit forum. Helaas heeft hij alleen niet de intake's. :cry:


    Dus je hebt het gewoon aangeklikt en gekocht en betaald op ebay? Op de hoop dat ie het verstuurd, terwijl je via de mail niets van hem gehoord heb?

    Cheers


    Ik heb nog helemaal niets gedaan, maar we hebben het hier niet over de dubieuze leveranciers maar een bedrijf waar wel (buiten hun mailgedrag) goede ervaringen zijn door ander forumleden. En betalen via Pay-pal geeft ook zekerheid, dit tot tegenstelling van alle andere aanbieders waar je alleen met creditkaart kunt betalen. Maar communiseren met Engeland blijft altijd lastig, de een moet je juist mailen en de ander weer bellen. Jammer genoeg lukt het mailen niet, ervan uitgaande dat ik de juiste gegevens heb.
    Ik zou al eerder besteld hebben ware het niet dat hij de TF Trophy Rear Boot Spoiler niet meer op ebay had staan.
    Ik ga er vanuit dat je afhaakt?
    To boldly go where no MGf has gone before.
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    door D.B.C. » ma feb 08, 2010 1:21 am

    Blue Maniac schreefColon
    D.B.C. schreefColon
    Blue Maniac schreefColonTot op heden nog geen reactie van fortynine, echter ik zag dat hij inmiddels de MG TF Trophy Rear Boot Spoiler weer aanbood. Ik heb dus voornemens om deze toch te gaan bestellen samen met MGF Trophy 160 Front Spoiler.
    Om dit te combineren met meerdere liefhebbers kun je nu dus alleen maar besparen op de verzendkosten. Als er dus nog geïnteresseerden zijn werk dit bijna alleen als je dicht bij elkaar woont.
    Ik wil juist bij fortynine bestellen vanwege de goede ervaringen van andere mensen op dit forum. Helaas heeft hij alleen niet de intake's. :cry:


    Dus je hebt het gewoon aangeklikt en gekocht en betaald op ebay? Op de hoop dat ie het verstuurd, terwijl je via de mail niets van hem gehoord heb?

    Cheers


    Ik heb nog helemaal niets gedaan, maar we hebben het hier niet over de dubieuze leveranciers maar een bedrijf waar wel (buiten hun mailgedrag) goede ervaringen zijn door ander forumleden. En betalen via Pay-pal geeft ook zekerheid, dit tot tegenstelling van alle andere aanbieders waar je alleen met creditkaart kunt betalen. Maar communiseren met Engeland blijft altijd lastig, de een moet je juist mailen en de ander weer bellen. Jammer genoeg lukt het mailen niet, ervan uitgaande dat ik de juiste gegevens heb.
    Ik zou al eerder besteld hebben ware het niet dat hij de TF Trophy Rear Boot Spoiler niet meer op ebay had staan.
    Ik ga er vanuit dat je afhaakt?


    Ok ik hoor het wel of het gaat lukken. Je hoeft mij niet mee te rekenen in de buy, als ik er een tegen kom komt ie er wel, het heeft geen haast.

    Iig bedankt! Cheers
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten