BUTTON_POST_REPLY 298 berichten
Groupsbuy Lowering pins
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » za jan 16, 2010 3:11 am

Ik heb er "bijna" nog nooit geen kapotte gehad, ik denk maximum 1 of 2 pins op al die tijd dat ik ze plaats. 1 zat er kapot in, de andere is kapot gegaan bij demontage, maar dat percentage is echt te verwaarlozen. Ik heb er echt al zoveel gedaan op die paar jaar, dus echt, kapot gaan ze bijna nooit. Als je er al eens één tegenkomt, weet je al ,voor je gaat demonteren, bij het zien van de wagen of er kans toe is.
    Ik heb in ieder geval altijd reserve onderdelen in huis...
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • colchester
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 104
    GeregistreerdCOLON zo okt 18, 2009 11:24 am
    WoonplaatsCOLON ZAVENTEM

door colchester » za jan 16, 2010 10:03 pm

Voor iedereen die de groupbuy opvolgt, Paul (B&G) heeft extra benadrukt dat het door hun aangeboden setje (en waarschijnlijk ook de overige setjes) ENKEL voor de F's geschikt zijn en niet voor TF's.
    Dit wisten jullie waarschijnlijk al maar toch effe benadrukken...... :wink:
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    CONTACTCOLON

door Bruno » zo jan 17, 2010 2:22 am

Zo zijn de X-power springs ook alleen voor TF's :wink:
    MG's :
    Non-MG's :
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
    RSV
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 432
    GeregistreerdCOLON wo feb 06, 2008 7:33 pm
    WoonplaatsCOLON Lier - Belgie

door RSV » zo jan 17, 2010 1:32 pm

Mij mag je ook op het lijstje toevoegen.
    MGF 1999 -antraciet -K&N- 52mm TTB-Trophy inserts,lowering pins
    sjirafje
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 315
    GeregistreerdCOLON wo feb 25, 2009 4:54 am
    WoonplaatsCOLON Maastricht

door sjirafje » ma jan 18, 2010 1:02 am

De TF heeft toch helemaal geen hydragas vering? Of heb ik niet op zitten letten?
    1999 MG F Afbeelding
    MK2 hardtop-witte knipperlichten-4300 K Xenon-LED standslicht-Loweringpins-52mm TTB-57i K&N-windscherm-RVS underfloor buizen

1984 BMW 318i Afbeelding
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    CONTACTCOLON

door Bruno » ma jan 18, 2010 1:46 am

Je zat op de eerste rij, tijdens de uitleg, dus inderdaad, geen hydragas en dus ook geen pins :wink:
    MG's :
    Non-MG's :
    Racecars :

• LEBLAR
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 762
    GeregistreerdCOLON vr feb 13, 2009 8:45 pm
    WoonplaatsCOLON Sibculo

door LEBLAR » ma jan 18, 2010 5:43 pm

Ik ben de volgende week in de UK en kom praktisch langs B&G en MGF centre. Ik wil de handel wel ophalen en meenemen naar NL.
    Ronald Leblanc
    1996 MGF VVC Pearlescent FlameRed (inderdaad, niet origineel)
    Mod's: Tenza open air filter, Leer stuur, Toyo Proxes T1R, PU bushes achter, KH-splitter, Windscreen, EBC Grooved discs + greenstuff blokken rondom, 80th interieur, 52mm TB, LLW kit, SS coolant pipes, alu radiator
    Upcomming: PU bussen voor.
    Next: Cool-air induct Tenza.
    sjirafje
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 315
    GeregistreerdCOLON wo feb 25, 2009 4:54 am
    WoonplaatsCOLON Maastricht

door sjirafje » ma jan 18, 2010 5:53 pm

LEBLAR schreefColonIk ben de volgende week in de UK en kom praktisch langs B&G en MGF centre. Ik wil de handel wel ophalen en meenemen naar NL.

Dat zou wel een hoop verzendkosten schelen lijkt me.

Overigens ben ik alleen nog maar geinteresseerd als het dit idee door kan gaan:
    Bruce schreefColonMisschien een idee voor een soort event? met een paar man tegelijk aan het werk.. auto voor auto... Biertje erbij BBQ aan..

Mijn garage heeft namelijk geen ervaring met hydragas en ik heb nog geen (ex-)MG Rover dealer in de buurt van Maastricht gevonden.
    1999 MG F Afbeelding
    MK2 hardtop-witte knipperlichten-4300 K Xenon-LED standslicht-Loweringpins-52mm TTB-57i K&N-windscherm-RVS underfloor buizen

1984 BMW 318i Afbeelding
  • DannyVVC
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 296
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 9:32 am
    WoonplaatsCOLON Harderwijk
    CONTACTCOLON

door DannyVVC » ma jan 18, 2010 6:21 pm

[quote="sjirafje"][quote="LEBLAR"]Ik ben de volgende week in de UK en kom praktisch langs B&G en MGF centre. Ik wil de handel wel ophalen en meenemen naar NL.[/quote]

[quote="Bruce"]
    Misschien een idee voor een soort event? met een paar man tegelijk aan het werk.. auto voor auto... Biertje erbij BBQ aan..[/quote]
    Mijn garage heeft namelijk geen ervaring met hydragas en ik heb nog geen (ex-)MG Rover dealer in de buurt van Maastricht gevonden.[/quote]

Dan ben ik ook wel geintresseerd :)
    Wanneer word er een bestelling geplaatst, en zo de exacte prijs berekend?
  • colchester
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 104
    WoonplaatsCOLON ZAVENTEM

door colchester » ma jan 18, 2010 6:38 pm

LEBLAR schreefColonIk ben de volgende week in de UK en kom praktisch langs B&G en MGF centre. Ik wil de handel wel ophalen en meenemen naar NL.

Zou super zijn Leblar, in die omstandigheden moeten we d'er een beetje vaart achter zetten......
    Eerste offerte binnen , MGF centre oorsp prijs= 69GBP+17%btw= 80,73 GBP aanbod geldig vanaf 5 sets;( zijn die sets met "gaiters"...)

Met korting ; 60+17%btw= 70,2 GBP daarbovenop nog transportkosten maar als LEBLAR ze kan meebrengen dan vallen die ook weg en heeft LEBLAR zijn plaatsje in de hemel gereserveerd.
  • colchester
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 104
    WoonplaatsCOLON ZAVENTEM

door colchester » ma jan 18, 2010 6:49 pm

DannyVVC schreefColon
    sjirafje schreefColon

Bruce schreefColonMisschien een idee voor een soort event? met een paar man tegelijk aan het werk.. auto voor auto... Biertje erbij BBQ aan..

Mijn garage heeft namelijk geen ervaring met hydragas en ik heb nog geen (ex-)MG Rover dealer in de buurt van Maastricht gevonden.

Dan ben ik ook wel geintresseerd :)

Wanneer word er een bestelling geplaatst, en zo de exacte prijs berekend?

Ik wacht nu nog enkele dagen de twee overig offerte's af en als we dan van Leblar's aanbod gebruik willen maken dan moeten we snel handelen.
    Zal nog een x-tra mailtje sturen naar die overige twee, kwestie van de druk op de ketel te houden...
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

door Ultimate » ma jan 18, 2010 6:52 pm

Op het moment heb ik er even de centen niet voor, pas eind februari, dus mocht het eerder zijn, moet ik het helaas afzeggen
    Respect a man's car, and the man will respect you

- MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

door Kevin » ma jan 18, 2010 9:17 pm

Ik ben ook voor die van LEBLAR,
    Evt kan ik ze dan meenemen naar Breda, alles wat op de route ligt, of vlak over de grens in Belgie...
  • Wiellem
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 338
    GeregistreerdCOLON do apr 09, 2009 8:50 am
    WoonplaatsCOLON omg 's Hertogenbosch

door Wiellem » ma jan 18, 2010 10:17 pm

Hmm ik twijfel met al die drempels overal in de buurt :( En ik heb zelf niet de tools om ze erop te zetten.
    MGF 1.8 MY2000 BRG
    Trophy koplampen - MGTF achterlichten - Janspeed uitlaat - 52mm TTB - K&N 57i filter - 16 inch 11-spoke MGTF160 velgen - MG red AP's - Pioneer TS-WX11A Subwoofer - Rolbeugel
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » ma jan 18, 2010 10:23 pm

sjirafje schreefColonMijn garage heeft namelijk geen ervaring met hydragas en ik heb nog geen (ex-)MG Rover dealer in de buurt van Maastricht gevonden.

Heb goede ervaring met de ex-dealer van Iersel in Horn. Als ik er vanuit Bergen op Zoom ernaartoe kan rijden en Fredje vanuit Heinkenszand, is het vanaf Maastricht een steenworp ;)

Tegenwoordig reken ik me tot de Clientèle van Bruno en die heeft al aardig wat setjes loweringpins geplaatst :P
BUTTON_POST_REPLY 298 berichten