LEBLAR schreefColonIk ben de volgende week in de UK en kom praktisch langs B&G en MGF centre. Ik wil de handel wel ophalen en meenemen naar NL.
Bruce schreefColonMisschien een idee voor een soort event? met een paar man tegelijk aan het werk.. auto voor auto... Biertje erbij BBQ aan..

LEBLAR schreefColonIk ben de volgende week in de UK en kom praktisch langs B&G en MGF centre. Ik wil de handel wel ophalen en meenemen naar NL.

DannyVVC schreefColonsjirafje schreefColonLEBLAR schreefColonIk ben de volgende week in de UK en kom praktisch langs B&G en MGF centre. Ik wil de handel wel ophalen en meenemen naar NL.
Dat zou wel een hoop verzendkosten schelen lijkt me.
Overigens ben ik alleen nog maar geinteresseerd als het dit idee door kan gaan:Bruce schreefColonMisschien een idee voor een soort event? met een paar man tegelijk aan het werk.. auto voor auto... Biertje erbij BBQ aan..
Mijn garage heeft namelijk geen ervaring met hydragas en ik heb nog geen (ex-)MG Rover dealer in de buurt van Maastricht gevonden.
Dan ben ik ook wel geintresseerd
Wanneer word er een bestelling geplaatst, en zo de exacte prijs berekend?

sjirafje schreefColonMijn garage heeft namelijk geen ervaring met hydragas en ik heb nog geen (ex-)MG Rover dealer in de buurt van Maastricht gevonden.
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.