Eerst de motor goed warm laten lopen en hem dan eens goed in de toeren jagen. Zoveel plezier beleef ik niet als ik met de andere auto (Volvo S40) naar het werk rijd!
Nog een maandje wachten en dan kan ik bij Bruno terecht om mijn doorgeroeste draagarm te laten vervangen en de lowering pins te plaatsen.
Dan de nieuwe velgen erop en ik ben one happy camper







