Blijkbaar moet ik toch de ramen afregelen willen ze goed aansluiten tegen de rubbers!
Mijn vrouw vond die hartop eigenlijk toch al geen goed idee aangezien ze de auto ook niet echt gaat gebruiken als er veel sneeuw ligt en aangezien hij met de softop echt 100% waterdicht is regel ik liever niks aan de ramen.
Kan ik eindelijk aan mijn motorwissel v/d Tiger beginnen!
Ik heb dus een zwarte hartop met splinternieuwe binnenbekleding te koop!

