BUTTON_POST_REPLY 33 berichten
softtop er af in de winter + achterruit verwarming hardtop
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: softtop er af in de winter + achterruit verwarming hardt

    door ovi » wo jan 11, 2012 9:59 am

    Geen schakelaar meer nodig! :devil-(
    Blijkbaar moet ik toch de ramen afregelen willen ze goed aansluiten tegen de rubbers! :( Heb alle regelingen al gebruikt maar blijkbaar is mijn A-stijl rubber altijd te ver ingedrukt geweest en heb ik daar nu een opening van een paar mm die ik niet wegkrijg! :evil: Ik heb van Bruno al vernomen dat dat dikke klote boel is en daarna moet je ze dan weer afregelen om ze op de softtop mooi te laten afsluiten dus ik ga er zelfs niet aan beginnen! :roll:
    Mijn vrouw vond die hartop eigenlijk toch al geen goed idee aangezien ze de auto ook niet echt gaat gebruiken als er veel sneeuw ligt en aangezien hij met de softop echt 100% waterdicht is regel ik liever niks aan de ramen.
    Kan ik eindelijk aan mijn motorwissel v/d Tiger beginnen! thumbsup
    Ik heb dus een zwarte hartop met splinternieuwe binnenbekleding te koop! :D
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: softtop er af in de winter + achterruit verwarming hardt

    door RemcovanKuilenburg » wo jan 11, 2012 9:10 pm

    Ik zou hem er lekker bij houden en je ramen op beide afstellen. Het is even wat werk maar heb je er wel plezier van.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: softtop er af in de winter + achterruit verwarming hardt

    door ovi » do jan 12, 2012 9:16 am

    Geen tijd en nog minder goesting om mij daar mee bezig te houden Remco!
    Mijn zoon is aan het wachten om de Alpine EINDELIJK inorde te zetten hé! :devil-(
    Als de motor v/d Tiger gedemonteerd is en de nieuwe erin "gejost" is kan ik ook plaats maken om de TF binnen te zetten dus daar gaan we zaterdag aan beginnen.
BUTTON_POST_REPLY 33 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten