Sander schreefColonPfff, hoe minder F-jes hoe unieker de mijne wordt ! Ik kan me daar echt niet druk over maken.

Bruno schreefColon(...)
Waarom is die MX5 trouwens +/- 4000 duurder dan de F, ondanks de F een jaar jonger is. enkel om de koppakking ?
Men loopt wel hoog op met MG's bij jonkman !
Sander schreefColonAls ik zelf het onderhoud niet kon doen zou ik ook 2x nadenken.

Bruno schreefColonAls er morgen bijna geen MG's meer bollen zullen nog weinig firma's nieuwe onderdelen willen en kunnen verdelen en zullen stelselmatig meer en meer MG's de sloop op gaan, tot er geen meer overblijven![]()
enfin t'is misschien veel te zwart-wit gesteld, maar t'maakt het idee duidelijk zo.
ErikB schreefColonIk mag hopen dat je een smiley vergeten bent .... Straks ga je 's avonds nog op pad en bekras je elke F/TF met het idee: elke F/TF minder maakt de mijne unieker.
MGF schreefColonSander schreefColonAls ik zelf het onderhoud niet kon doen zou ik ook 2x nadenken.
Want?

MGF schreefColonJe vergeet de BPM nog bij de vraagprijs op te tellen, dan is de F nog zo'n €3.000,- goedkoper dan de MX-5. Evengoed een groot gat, maar MX-5's zijn nu eenmaal iets populairder en bovendien is een auto met een lekke koppakking niet makkelijk te verkopen natuurlijk.

Bruno schreefColonIk snap echt niet dat zo'n auto zou afgebroken worden, enkel voor een lekke koppakking .....![]()
dat kunnen jullie toch niet menen.

Tukker schreefColonOverzicht.
witte pinkers. / Rick
tapijt L + R ./ Rick
velgen. / nem58, Kevin(2)
sierlijsten. / mgf
middenconsol+ doorcards / mgf (indien houtlook)
onderblok. / Sander
Linkerraam./ Heinrich
doorcards./ Heinrich(2)
Katalisator./ Bert
Softtop incl. frame. / Nem 58,
Handremhoes. Pechsetje (wielmoersleutel). ventilatormotor(hoor morgen of die nodig is)/ Kevin

Tukker schreefColonnog een optie afhankelijk van de kleurcode.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... Track=true

Tukker schreefColonnog een optie afhankelijk van de kleurcode.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... Track=true

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.