BUTTON_POST_REPLY 32 berichten
Uitlaten
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: Uitlaten

    door ovi » vr maart 23, 2012 10:56 am

    Al een geluk dat ik de uitlaat van ons maddam haar TF'ke niet mag vervangen als ik het zo lees! :-s
  • schrokke
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON do dec 18, 2008 10:06 pm
    WoonplaatsCOLON Kontich

    Re: Uitlaten

    door schrokke » vr maart 23, 2012 8:48 pm

    Andros schreefColonDus dan zou het verstandig zijn om er wel een cat tussen te gooien als ik het goed begrijp? Voor de keuring moet het uiteraard, mij persoonlijk kan het niet zo heel erg veel schelen maar als ie beter loopt met cat...


    Of een MIL eleminator plaatsen, of op een andere manier een vast signaal van 700 à 800 mV zetten. Het programma herschrijven of beter gezegd cat controle wegschrijven kan ook.
    groetjes Herman
    MGF MPI '97 BRG
BUTTON_POST_REPLY 32 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten