lucas schreefColonHeb probleem om link te openen
Hij staat precies niet volledig onderlijnd...
Het is:
"http://www.km.be/Media/nieuws/info-tuning%20(2).PDF"


philipvanv schreefColonAls ik dat zo zie zou je misschien je uitlaat kunnen laten valideren en dan moet je de moeite niet meer doen om hem alle keren te verwisselen


Bruno schreefColonIk ga alvast naar de herkeuring voor mijn remleidingen met Phoenix. Eens kijken of men er dan al iets van zegt.

RSV schreefColonBruno schreefColonIk ga alvast naar de herkeuring voor mijn remleidingen met Phoenix. Eens kijken of men er dan al iets van zegt.
Volgens mij kunnen ze je niet op een al gekeurd onderdeel afkeuren,omdat ze nu enkel naar de remleidingen gaan kijken.
Maar je bent wel een stokerke Bruno![]()
Maar bij afkeuring kan je nog altijd op Inge een beroep doen

lucas schreefColonRSV schreefColonBruno schreefColonIk ga alvast naar de herkeuring voor mijn remleidingen met Phoenix. Eens kijken of men er dan al iets van zegt.
Volgens mij kunnen ze je niet op een al gekeurd onderdeel afkeuren,omdat ze nu enkel naar de remleidingen gaan kijken.
Maar je bent wel een stokerke Bruno![]()
Maar bij afkeuring kan je nog altijd op Inge een beroep doen
Ons roos onderbroekske op eBay-link is ook nog een optie

RSV schreefColonMisschien deed Inge het wel zo, en deed Bruno het dit jaar ook met het gekende gevolg

Carl schreefColonRSV schreefColonMisschien deed Inge het wel zo, en deed Bruno het dit jaar ook met het gekende gevolg
Dus ging bruno ooook met een roze onderbroek en rokje



Bruno schreefColongrapjurken, roze vloekt al evenzeer bij Volcano, en een rokje bij mijn benen.¨(...)

Bruno schreefColon(...) Maar aangezien we wijken af !
Zojuist originele leidingen terug geplaatst, en ook de Phoenixer terug onder, deze keer met cat.
Oh wat klinkt hij braaf


Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.