Ian schreefColon...ze zetten het op de site voor iets mensen. ......
OOOOhhhh, het staat op een site van iemand die er z'n geld mee verdient....... dan is het waar......
Ja, dat zal wel, maar heb je een mems 3 laten plaatsen dan?

Ian schreefColon...ze zetten het op de site voor iets mensen. ......




Carl schreefColonIan schreefColonDaarom ga ik het eerst doen. Indien het niet veel oplevert dan pen ik het hier gewoon neer en gedaan ermee.
Da's gesproken zie! Maak er ineens een projectje van. Als je nog liefhebbers zoekt voor een tussentijdse dyno in Goes dan ben ik misschien wel mee kandidaat.

Ziptuning.nl schreefColon19. Wanneer niet naar Ziptuning?
--------------------------------------------------------------------------------
U moet niet naar Ziptuning gaan als:
- uw auto meer dan 200.000 km heeft gedraaid.
- uw auto ouder is dan 2002
- u een probleem heeft met de tuning van een ander en verwacht dat Ziptuning dit op zal lossen.
- u een powerbox gemonteerd heeft, Ziptuning zal deze niet verwijderen.
- u voor 200,- euro uw auto wenst te laten tunen zonder garantie. Goedkoop is namelijk duurkoop in tuningland.
- u zonder bon uw auto getuned wenst te hebben. Geen bon is nooit een bewijs, dus geen garantie.


Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.