MGF schreefColonLeuk nieuws, die gaan vast heel mooi staan onder de F!
Let's hope so.......
Voor mij is het beste nieuws voor dit jaar, op MG-vlak dan, dat ik een garage gehuurd heb op wandelafstand van mijn woning
. De laatste 6 jaar stond de auto op zo'n 15km van thuis en dan kwam het er meestal niet van om eerst de auto te gaan halen en dan ergens naartoe te rijden.



De gene die die dingen heeft bedacht, echt hoor 

