


remcovankuilenburg schreefColonBruce de zwarte surrounds zitten er in. NETJES! Dank je wel voor het over de streep trekken om het toch te doen. Ondanks dat er geen spiegel in het klepje zit. Maar heb er wat op gevonden voor mijn vriendin. Gewoon met 160 uit het raam hangen en in de rechter buitensiegel kijken of haar haar nog goed zit

remcovankuilenburg schreefColonOp de beurs gisteren met Bruce en Bruno over dit onderwerp gehad. Besloten om de inserts om te ruilen bij Bruno voor gespoten inserts. Ze gaan dus zwart worden zoals de trophy's.

ErikB schreefColonremcovankuilenburg schreefColonOp de beurs gisteren met Bruce en Bruno over dit onderwerp gehad. Besloten om de inserts om te ruilen bij Bruno voor gespoten inserts. Ze gaan dus zwart worden zoals de trophy's.
Ik volg je niet helemaal: de zwarte worden omgeruild vppr zwart gespoten van bij Bruno ?

Bruce schreefColonmat zwart, noem eens een merk\type met dit soort insirts? staat dat mooi zonder een beetje chroom?

Demor schreefColonBruce schreefColonmat zwart, noem eens een merk\type met dit soort insirts? staat dat mooi zonder een beetje chroom?
Ferrari, Audi, Renault.... moet ik doorgaan?
Edit: Rij jij geen TT dan?



remcovankuilenburg schreefColonOoh en Bruce de wielmoeren. 16 stuks die ik had gekocht. NETJES alleen jammer dat er een een andere maat is..... damn





Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.