videomike schreefColonIk ben op zoek naar de nieuwprijzen van een achterbumper en de nieuwprijs van achterlichten.. Kan op Brown & gammons, Mike Satur en MGFNL.NL ( wat gewoon een vertaling is van Mike satur met veeeeel hogere prijzen!) niets vinden over een nieuwe bumper en een nieuwe achterlichten ( orginele dan)
Iemand advies?
k moet dus eigenlijk zo hoog mogelijke nieuwprijzen hebben. Verzekering kijkt immers alleen naar nieuwprijzen.. Dan kan ik later zelf wel kijken wat ik ga kopen voor het geld wat ik krijg.
Is wat jij roept. Achterlichten is 2 dus vandaar. En de laatste tekst klopt dus ook niet dat de verzekering alleen naar nieuw prijzen kijkt en die uitbetaald. Zouden ze ook gewoon nieuwe banden moeten geven als er een lek gaat bij een ongeval. Spreek je zelf een beetje tegen of niet.......
Verzekering maatschapijen blijven manieren zoeken om er onder uit te komen en het goedkoop voor hun zelf te laten maken. Dus die kijken verder dan hun neus lang is. En zeker met een auto van bijna 10 jaar oud. Maar succes met het uitkleden van de verzekering. Heeft nog nooit iemand geprobeerd....