Onder het stof staat nog ergens een A, maar die is net een maatje groter, dus past hij niet bij de rest.
..en inderdaad, de foto's zijn wazig, maar zijn ook getrokken op een wazig moment, met een wazige camera...


...heilige nacht...
...alles sla...


Sander schreefColonIkea from Sweden

).


PieterV schreefColonMr. Dj M. schreefColon maar voor zo'n Bertby kast heb ik geen ruimte meer. Is eigenlijk echt zonde dat Ikea ze niet meer verkoopt, want als vitrine doen ze altijd goed dienst
Vandaag bij IKEA Eindhoven geweest. De Bertby'sworden nog steeds verkocht in 5 kleuren voor zo'n 79,00.

PieterV schreefColonVandaag bij IKEA Eindhoven geweest. De Bertby'sworden nog steeds verkocht in 5 kleuren voor zo'n 79,00.

ErikB schreefColonPieterV schreefColonVandaag bij IKEA Eindhoven geweest. De Bertby'sworden nog steeds verkocht in 5 kleuren voor zo'n 79,00.
Welke kleur neem je en wat zijn de plannen met de 4 andere kleuren. Afhankelijk van de nog beschikbare kleuren wil ik er wel eentje overnemen voor 79,00/5 euro.
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.