Perfecto zo mooi , een hele grote zichtbare verbetering.
een minpunt
Komt omdat de sluitringen te mager zijn , dus dikkere rubberen sluitringen plaatsen en alles is 100%




Bruno schreefColonJa ja , als ik dat allemaal lees, kwalitatief hetzelfde als de OEM's![]()

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.