Carl schreefColonCarl ----- G408 Grit Guard
Ik ben niet zeker, maar ik denk dat de Grit FGuard niet in elke emmer past... (er zijn ook Meguiar's emmers).

Carl schreefColonCarl ----- G408 Grit Guard

Rick schreefColonVolgens mij had Jarno vorig jaar de grit guard bestelt, alleen die past op geen enkele emmer. Je hebt de emmer van Meguiar's erbij nodig.

Tukker schreefColonwat kan je met dat ding
Meguiar's schreefColonGrid Guard
Het voorkomen van swirls is een van de grootste uitdagingen in het verzorgen van uw lak. Swirls ontstaan door stukjes vuil en stof die tijdens het wassen over de laklaag van de auto gewreven worden, de Grid Guard helpt dit voorkomen. De Grid Guard kan simpelweg in de bodem van uw emmer geplaatst worden. Telkens als u uw wash mitt door de emmer haalt voor meer sop, wrijft u deze ook tegen de Grid Guard. Dit helpt het vuil te verwijderen en bovendien zorgt de Grid Guard evoor dat het vuil op de bodem van de emmer blijft.

MGF schreefColonRick schreefColonVolgens mij had Jarno vorig jaar de grit guard bestelt, alleen die past op geen enkele emmer. Je hebt de emmer van Meguiar's erbij nodig.
Klopt. Dat ding ligt hier dus ook nog steeds in de verpakking, aangezien je die emmer dus weer niet los kunt kopen.

MGF schreefColon@Carl, ik zal eens kijken.
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.