
Bruno schreefColonVeel km's zal je wel niet gereden hebben zonder zelf weg te smelten, want eens de motor op bedrijfstemperatuur, zal het binnen dus ook naar de 100 graden gaan. Een K&N is nog niks, je moet een Phoenix zonder bypass eens horen zonder afdekplaat.

Sander schreefColonMeteen verplaatst in de gallery. Zie ik het nu goed en is de plaat met spacers geplaatst ?
???


Maar is het nu herrie, warmte en gas vrij?
zou om het metaal rond de afdekplaats alsnog vloerbedekking leggen. Gewoon een stukje tapijt uit een sloop F halen.. Stuk uit het tapijt halen en in de f leggen.
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.