

bartje01 schreefColonIk heb twee weken terug mijn MG TF van 2004, kleur Anthracite, met met Waxoyl 100+ laten behandelen.
Hiervoor is de auto eerst gepolijst om de waskrasjes etc. uit de lak te halen. Daarna is de auto in de Waxoyl 100+ gezet. Na de behandeling ken je hem niet meer terug. Wat een glans zit er nu op. Ik heb voor verdere onderhoud de bijbehorende shampoo gekocht om ook de glans in de toekomst te behouden. Door de garage die deze poetsbeurt voor mij heeft gedaan (de garage die ook mijn dagelijkse auto in behandeling heeft) wordt aangeraden om na ongeveer 1,5 jaar de Waxoyl behandeling te herhalen. Hiervoor wordt dan de huidige laag met een speciale shampoo eraf gehaald en wordt er vervolgens een nieuwe Waxoyl laag aangebracht. Dit kun je dan ook zelf doen. Tevens ben ik van plan om de set Waxoyl 3 in 1 aan te schaffen want hiermee kun je tussentijds beschadigingen en slijtage plekken bijhouden. Om de kleur etc op te halen is dit volgens mij een echte aanrader.
Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.