BUTTON_POST_REPLY 40 berichten
Ervaring met: MG-Rover dealer in Baarn
  • berg144
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 7
    GeregistreerdCOLON vr jul 18, 2008 7:54 am
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    mijn reactie

    door berg144 » di jul 29, 2008 6:08 pm

    Ik heb tussen twee vuren ingezeten.
    Ik koop een auto en kan deze niet ophalen.
    Maar beste Onno, toen ik vroeg de cilinderkop op te mogen halen (omdat ik geloofde in een goede afloop) kreeg ik het antwoord "er gaat geen moertje de auto uit" Terwijl ik de auto kocht aan uw collega heb gevraagd of ik zonder problemen de auto mee nemen kom en dat was op dat moment geen probleem. Ook moet u eens de moeite nemen om nog eens de door u opgestelde offerte te bekijken. (aantal dubbele kosten) Zelf was u niet aanwezig (tandarts). Ik heb het verhaal maar van een kant gehoord maar u neemt nu pas de moeite uw verhaal te vertellen. Dit had u natuurlijk ook tegen mij persoonlijk kunnen vertellen. Dan had ik nog wel geduld opgebracht.

    Maar alle MG-F liefhebbers ik heb nooit de intentie gehad de heer Onno Stevens zwart te maken of onrecht aan te doen, nogmaals mijn excuus als dit zo over gekomen is.
  • Avatar gebruiker
    Superboer
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 686
    GeregistreerdCOLON za jun 21, 2008 4:38 pm
    MG'sCOLON MGF 1999
    WoonplaatsCOLON Heelweg Oost, Nederland

    door Superboer » di jul 29, 2008 6:57 pm

    Hulde aan BCC Baarn om hier op het forum zijn kant van het verhaal uit de doeken te doen.
    Het hele verhaal begint nu echter wel iets weg te hebben van een soap.
    Het is te hopen dat partijen hier gezamenlijk uit gaan komen en dat het geen "never ending story" wordt.
  • Striker
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 824
    GeregistreerdCOLON do nov 18, 2004 12:45 am
    WoonplaatsCOLON Dordrecht, Nederland
    CONTACTCOLON

    door Striker » di jul 29, 2008 7:29 pm

    Eén ding is mij na het lezen van dit topic wel duidelijk: BCC Baarn is bij mij in aanzien gestegen, dhr. Van den Berg niet.
    Afbeelding
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » di jul 29, 2008 7:35 pm

    Ik denk niet dat wij hier als rechter moeten gaan oordelen over BBC Baarn of over Berg144. Feit is dat beiden hun verhaal hebben gedaan en dat ze er allicht wel zullen uitkomen. Ik denk niet dat we in de aanval moeten gaan t.o.v. één van de partijen, dat brengt alleen maar meer frustraties en dergelijke mee, en brengt verder niks op.
    Ik kan de frustratie van Berg144 goed verstaan, en begrijp ook dat BCC Baarn ook wel ter goede trouw zal zijn. Veel berust volgens mij op communicatie stoornissen, en die kunnen steeds worden opgelost ingeval men een beetje communicatief is.
    De excuses van Berg144 bij verkeerde interpretatie van zijn posting bewijzen, dat ook hij niet echt uit het verkeerde hout gesneden is, hetzelfde zoals de reaktie van BCC Baarn bewijst dat ze tenminste de moeite doen om dit forum te bezoeken en hun antwoord op een correcte manier hier te plaatsen, zonder tegen schenen te schoppen. Ik geloof dus ook dat BCC Baarn zeker geen slechte garage is, integendeel, ze hebben volgens mij door hun jarenlange ervaring de kennis ongetwijfeld in huis en lijken me zeker niet klant onvriendelijk !
    Ze zullen er onderling best wel uitkomen.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » di jul 29, 2008 8:26 pm

    Inderdaad communicatie.

    Als ik een auto kocht die uit elkaar bij een garage lag (misschien niet zo handig) zou ik ook niet blij zijn als een leenauto van de vorige eigenaar de reden zou zijn dat ik mijn auto niet mee kreeg. Dit is een overeenkomst tussen de vorige eigenaar en de garage en heeft IMHO niets met de F op zich te maken. Een nog niet betaalde reparatie aan de F zou iets anders zijn geweest.
    Aan de andere kant zou ik als garagehouder zijnde ook zo lang mogelijk de F achter houden omdat ik anders naar mijn centen kon fluiten.
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » di jul 29, 2008 8:51 pm

    Moraal van het "verhaal" : maak duidelijke afspraken, probeer moeilijkheden vooral in overleg op te lossen en...... oordeel nooit zonder beide partijen gehoord te hebben.
  • bccbaarn
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 2
    GeregistreerdCOLON di jul 29, 2008 4:15 pm
    WoonplaatsCOLON Baarn
    CONTACTCOLON

    MGF VVC

    door bccbaarn » di jul 29, 2008 11:06 pm

    Na het lezen van de laatste berichten wil ik nog even wat kwijt en dan stop ik met mijn commentaar, ten eerste blijf ik het raar vinden van de Hr. van den Berg dat hij zich op dit forum voordoet als degene die bij mij een MG-F aanbied voor reparatie/diagnose terwijl deze op dat moment nog helemaal niet in zijn bezit is !
    Ten tweede is de Hr van den Berg voor mij helemaal geen partij, hij koopt de MG-F van een derde waar ik een vordering op heb, hij moet dus ook met de eigenaar om de tafel gaan zitten en niet bij mij zijn.
    En als laatste, als ik een vordering op iemand heb verlaat gewoon helemaal niks mijn terrein voordat de gehele faktuur betaald is, dit is mijn goed recht en maak hier op geen enkele manier een uitzondering op.
    Ik vind het een vervelende zaak maar nogmaals dit is een zaak tussen de vorige eigenaresse en de Hr. van den Berg en ik sta hier buiten....

    Met vriendelijke groet, Onno Stevens
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » di jul 29, 2008 11:13 pm

    Ik denk dat wij dit herder dan ook gewoon aan jullie overlaten, ik hoop dat dit toch nog naar ieders tevredenheid kan worden opgelost.

    Slotje?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » di jul 29, 2008 11:22 pm

    Bruce schreefColonSlotje?


    Lijkt me een goed idee.

    Maar Onno Stevens mag hier gewoon blijven posten. Hij kan waarschijnlijk best een aardige bijdrage leveren bij (technische) items die hier spelen.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » di jul 29, 2008 11:31 pm

    Brooklands schreefColon
    Bruce schreefColonSlotje?


    Lijkt me een goed idee.

    Maar Onno Stevens mag hier gewoon blijven posten. Hij kan waarschijnlijk best een aardige bijdrage leveren bij (technische) items die hier spelen.


    Op elk ander onderwerp is hij van harte welkom

    Mijn F is trouwens een oude bekende voor hem
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
BUTTON_POST_REPLY 40 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten