


Zjagoewar schreefColonEr zit een systeem in dat meedraait met je stuur, het is van plastic.



Zjagoewar schreefColonInderdaad interieur is een stort daarom komt er ook een nieuw in, zal iets voor midden januari zijn.
Zjagoewar schreefColonHet stuur is iets kleiner en anders van vorm. Het draait vele soepelder, raar maar waar.
Zjagoewar schreefColonDe matjes zijn niet meer zwart maar hebben een afgewassen kleurtje...

Zjagoewar schreefColon Ik heb nog nooit een rallywagen gezien met een airbagstuur Bruno.![]()
![]()

een MGF-rallywagen
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.