Daarna dus nog maar een zwarte laag er over gezet.

Rick schreefColonZijn er ook mensen die de onderkant van hun F/TF hebben getectyleerd?

Arjan schreefColonJa, ik. Sins vandaag en ik heb het laten doen door de garagistNa een probleemloze APK werd het mij geadviseerd omdat er op enkele plaatsen al roestvorming te zien was. (Dat liet hij mij ook zien)






Bruno schreefColonStonechip op Tectyl![]()
Tectyl is immers in mijn ogen een op bitumen-basis wax die in holle ruimtes wordt gebruikt

Bruno schreefColonStonechip op Tectyl![]()
Eerst verwijder je uiteraard de roest, met een stalen bortsel al dan niet op een slijptol, of je gebruikt een pneumatische bic-hamer, of ook schuurpapier is perfect. Ik gebruik hiervoor persoonlijk een MBX. Daarna zet je grondverf op het blanke metaal van het type (gavaniser, zinkspray, of verf met staalpigment zoals HCR van Kent). Als je het echt perfect wil, zet je hieronder zelfs eerst een ETCH of Wash primer.
op de grondverf kan je nu je Stonechipcoating zetten. Combineren met Tectyl lijkt me een hele rare en onzinige behandeling.
Tectyl is immers in mijn ogen een op bitumen-basis wax die in holle ruimtes wordt gebruikt, zoals deuren, stijlen en balken, bij Kent noemen we het waxcoating. Onder Een stonechipcoating wordt het echter nooit gezet, integendeel, het komt de hechting van de stonechip of ondercoating niet ten goede.
na opdroging en nog afneembaar of overschilderbaar ook.
, maar ook goed beschermend en dempend.


Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.