




De rechter uitlaat gaat pas bij 5000 RPM open (ik heb een LED over de bewuste klep aangebracht)
Ik dacht dat ie rond de 3500rpm zou opengaan, .... je moet al als een gek dus rondrijden wil je dezelfde verkleuring bekomen.Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.