ashmile schreefColon...
uit eindelijk de auto gesleept met me pa naar rovee
Volgens mij staat zijn F nu bij Rovee.



em-gee-efke schreefColonBestaat er niet zoiets als een ombudsdienst? Zodat je een klacht kan melden tegen die garage?

Bruce schreefColonIk was eigenlijk een beetje in de veronderstelling dat MGF ook niet altijd even tevreden was.. maar ik kan mij vergissen..



MGF schreefColonBruce schreefColonIk was eigenlijk een beetje in de veronderstelling dat MGF ook niet altijd even tevreden was.. maar ik kan mij vergissen..
Ik zeg niets, ik heb al een keer een preek gekregen van de baas toen ik wat negatiefs op het AutoWeek forum had geschreven over zijn bedrijf.



Bruce schreefColonNou ja wie weet komt hij hier online om zijn kant van het verhaal te vertellen..



PieterV schreefColonBemiddelen hoeft ook niet direct (heeft nu ook niet zoveel zin)
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.