reparatie
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

door Rick » di jun 03, 2008 1:24 pm

ashmile schreefColon...
    uit eindelijk de auto gesleept met me pa naar rovee

Volgens mij staat zijn F nu bij Rovee.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » di jun 03, 2008 1:37 pm

Zo, het forum zal ook wel niet erg populair zijn bij die dealer, maar als hij zo kwaad is geworden, moet er toch iets vooraf gebeurd zijn, of iets verkeerds gezegd geweest zijn. Dit vooral omdat Jarno blijkbaar wel tevreden is/was van deze dealer en niet te klagen had over exuberante prijzen. Berust alles misschien niet op een misverstand of communicatie stoornis ? Ik ken de dealer en zijn reputatie dan wel niet verder, maar dit lijkt toch wel echt heel naar/raar...

@ Ashmile, ik moet je postings wel steeds 2 keer lezen alvorens ik er wijs uit geraak, wegens o.a. gebrek aan leestekens. Lees je postings even na, alvorens op "send" te duwen, want dit leest echt niet prettig.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » di jun 03, 2008 1:52 pm

Ik was eigenlijk een beetje in de veronderstelling dat MGF ook niet altijd even tevreden was.. maar ik kan mij vergissen..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » di jun 03, 2008 1:57 pm

em-gee-efke schreefColonBestaat er niet zoiets als een ombudsdienst? Zodat je een klacht kan melden tegen die garage?

BOVAG?
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » di jun 03, 2008 3:09 pm

Bruce schreefColonIk was eigenlijk een beetje in de veronderstelling dat MGF ook niet altijd even tevreden was.. maar ik kan mij vergissen..

Ik zeg niets, ik heb al een keer een preek gekregen van de baas toen ik wat negatiefs op het AutoWeek forum had geschreven over zijn bedrijf.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » di jun 03, 2008 3:14 pm

Nou ja wie weet komt hij hier online om zijn kant van het verhaal te vertellen..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » di jun 03, 2008 3:25 pm

Overigens is m'n vader jaren lang wel tevreden klant geweest bij Niestcar. Het onderhoud aan de auto's (Austin's, Rover's en nu de MG) is altijd goed gedaan, en ze weten meestal waar ze het over hebben. Leenauto's zijn altijd gratis en vaak netjes, de tijd dat de MGF bij de garage stond na een schade hebben we zelfs 3 weken gratis een Rover 400 gereden. De MGF is destijds na die schade ook als nieuw afgeleverd, keurig afgewerkt. Dat zie je ook best nogal eens anders.

Maar helaas is met de overgang van MG Rover naar Subaru deze tevredenheid toch een stukje afgenomen. Veel goede monteurs zijn weggegaan en er is nieuw baliepersoneel aangenomen. Dit nieuwe personeel heeft niet de feeling met MG Rover producten die het oude personeel wel had, om het zo maar te zeggen. Ook willen de rekeningen nogal eens behoorlijk fors uitvallen.

Ze kwamen er onlangs in een test van garages van de ANWB niet echt goed vanaf trouwens.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » di jun 03, 2008 4:19 pm

MGF schreefColon
    Bruce schreefColonIk was eigenlijk een beetje in de veronderstelling dat MGF ook niet altijd even tevreden was.. maar ik kan mij vergissen..

Ik zeg niets, ik heb al een keer een preek gekregen van de baas toen ik wat negatiefs op het AutoWeek forum had geschreven over zijn bedrijf.

Zonder in een commerciële functie te zitten, vermoed ik toch dat deze man de verkeerde technieken gebruikt.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    CONTACTCOLON

door Bruno » di jun 03, 2008 7:02 pm

Zonder twijfel, de klant heeft immers altijd gelijk zelfs als hij ongelijk zou hebben. :wink: Ik zit wel in een commerciële functie en maak dit dagelijks mee. Ik heb echter nooit ruzie met een klant gehad, ondanks dat dus dagelijks zou kunnen. Blijkbaar zijn de personen achter deze garage inderdaad commercieel zeer zwak, of ze vinden dat ze het niet nodig hebben. Maar dat neemt niet weg, dat er volgens mij dus nog wel een onderliggende reden zou kunnen zijn, die de houding van de garagist zou kunnen verklaren, ondanks ik ze dus niet goedkeur.
    Zijn kant van het verhaal zou uiteraard ook mooi zijn.
    MG's :
    Non-MG's :
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    GeregistreerdCOLON di dec 11, 2007 9:20 pm
    WoonplaatsCOLON Den Dungen NL
    CONTACTCOLON

door PieterV » di jun 03, 2008 7:57 pm

Waarom niet namens het forum om een reactie gevraagd ? Toch niets mis mee ? Weten we tenminste allemaal waar we aan toe zijn :!:
    MG TF 80th Anniversary, live your dreams !!
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

door Brooklands » di jun 03, 2008 10:34 pm

PieterV schreefColonWaarom niet namens het forum om een reactie gevraagd ?

Dan mag je eerst wel eens van beide bedrijven (Niestcar en Rovee) de offertes naast elkaar leggen. Wat doen ze voor de centen. Met alleen een offerte van Niestcar (specificatie niet gezien) kun je niet zoveel.
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    CONTACTCOLON

door PieterV » wo jun 04, 2008 4:13 pm

Bruce schreefColonNou ja wie weet komt hij hier online om zijn kant van het verhaal te vertellen..

Goed plan Bruce. "Kan Bruno als "voorzitter"van dit forum niet eens vragen om een reactie.

en zoals Brooklands schreef : Dan mag je eerst wel eens van beide bedrijven (Niestcar en Rovee) de offertes naast elkaar leggen. Wat doen ze voor de centen. Met alleen een offerte van Niestcar (specificatie niet gezien) kun je niet zoveel.

Dan moet er toch een objectief "forum-oordeel" ontstaan over Niestcar. Hoe dit ook afloopt dan, een goede zaak voor forumleden, of ze gaan wel weer of nooit meer naar Niestcar.

Bruno, wat vind jij ervan ?
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    CONTACTCOLON

door Bruno » wo jun 04, 2008 8:07 pm

Eerlijk gezegd kan ik op voorhand de reaktie van Nietscar al wel raden, als we proberen te bemiddelen in deze situatie. Het zal volgens mij altijd als een aanval ter zijner adres lijken, hoe de brief ook opgesteld is.
    Ik stel het hier dan wel graag ter discussie, maar had niet direkt de ambitie om hier zelf klaarheid in te gaan brengen. Vinden jullie het noodzakelijk dat ik probeer te bemiddelen ?
    Laatst bijgewerkt door 1 op Bruno, in totaal 0 keer bewerkt.
    MG's :
    Non-MG's :
    Racecars :

• PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    CONTACTCOLON

door PieterV » wo jun 04, 2008 8:22 pm

Wat mij betreft geen "must". Bemiddelen hoeft ook niet direct (heeft nu ook niet zoveel zin), een vraag om een reactie voor de objectiviteit.....ik denk dat iedereen die dit topic gelezen heeft nu in ieder geval Niestcar voortaan voorbij rijdt.

(...je zou maar pech krijgen, precies voor z'n deur... :? )

Wel goed, Bruno, dat je het forum hier ook verder in betrekt.
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

door Brooklands » wo jun 04, 2008 9:18 pm

PieterV schreefColonBemiddelen hoeft ook niet direct (heeft nu ook niet zoveel zin)

Toch begin ik steeds meer te twijfelen. Wat Niestcar gaat doen voor dat geld is onduidelijk omschreven. Ik heb ook de indruk dat er geen offerte is van Niestcar. Dan is het een woord tegen een woord. Misschien heeft Niestcar wel diverse prijzen genoemd en als de motor krom is kost de hele grap wel 5200 euro. Ik zou m'n vingers er verder niet aan branden.