


Brooklands schreefColonBruno schreefColonstaan ze
Ééntje
Lesheep schreefColonEn weet iemand van jullie wat een windscherm kost speciaal voor die Rollhoops. aangezien ik nu wel die Rollhoops heb maar nog geen windscherm![]()
En staat normaal gesproken dat windscherm niet op de plaats waar nu de Rollhoops zitten.




Kevin schreefColonal een oud draadje, maar vandaag beflyerd. stond op de parking van de belastingdienst te Apeldoorn. Helaas geen VIN, daar waren onze blauwe vrienden die aan kwamen rijden geen fan van.

wjjkoevoets schreefColonKevin schreefColonal een oud draadje, maar vandaag beflyerd. stond op de parking van de belastingdienst te Apeldoorn. Helaas geen VIN, daar waren onze blauwe vrienden die aan kwamen rijden geen fan van.
Pff, moeten ze geen boeven vangen ofzo?
en terrecht, het spotten moet wel spannend blijven. 
Tukker schreefColonwjjkoevoets schreefColonKevin schreefColonal een oud draadje, maar vandaag beflyerd. stond op de parking van de belastingdienst te Apeldoorn. Helaas geen VIN, daar waren onze blauwe vrienden die aan kwamen rijden geen fan van.
Pff, moeten ze geen boeven vangen ofzo?
en terrecht, het spotten moet wel spannend blijven.

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.