Bruce schreefColonHeb ik ook gedaan, denk ik, Adaware gedraaid, of is dat niet genoeg?
Adaware hiep mij niet van alle spyware af. Je zou als het heel hardnekkig is eens deze kunnen gaan proberen, hij doorloopt dan heel veel spyware programma's: http://www.hitmanpro.nl/hitmanpro/conte ... 9/lang,nl/
Als je een legale versie hebt van Windows, zou je Windows Defender eens kunnen proberen. Dit vind ik zelf een fijn programma. http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=en





