
Lesheep schreefColonStriker schreefColonZie ook dit topic. Vooral de opmerking van Pete is wel handig, aangezien jij de TF bij Interpolis wilt verzekeren.
Tja liegen werkt volgens mij niet zodra je dan problemen heb met bv een aanrijding dan hang ik. En dat risico ga ik dus niet nemen.

Coen schreefColonVul hier maar eens de gegevens in, dan zie je meteen wat het goedkoopste is voor jou. http://www.independer.nl/autoverzekerin ... teken.aspx


Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.