Ik heb deze uitlaat ook en ben er zeer over te spreken. Niet verschieten van de prijs he



Remieme schreefColonvoor zover ik me kan herinneren is die quad uitlaat een bastuck.



Bruno schreefColonDat is dan weer een Miltek (quad) IMO. Zeker wel goedkoper IIG.

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.